Handan04 Canım ben devlete hiç gitmedim tedavi için, özele gittim. Bahçeci’ye gidiyorum. Diğer yerlerde ücretler nasıldır bilemiyorum ama burası biraz pahalı gibi. 3500 TL aşılama ücreti, 10500 TL tüp bebek ücreti, ilaçlar dahil değil. Ama devlette bi tanıdığım aşılama yaptırdı, ilk denemesinde tuttu. Hiçbir sıkıntısı yoktu 4 senedir hamile kalamıyordu. Benim burada aşılamam tutmazsa devlete gitmeyi düşünüyorum