Ozge353 Beril13 kendiliğinden düşüyor ne yapiyorsam olmuyor iğne vuruluyorum düşmesin diye gine düşüyor bende anlamadim allahın takdiri nezaman demişse ozaman bizde evlat sahibi olucaz inşallah sende ağlama toparlaan stres yapma stres yaparsan olmaz 🤲🤲
Beril13 Ozge353 Çok geçmiş olsun canım allahtan ümit kesilmez vakti vardır elbet bir gün sana gelecek