sznn34 Canım en yakın örnek benim ablam 2 doğumunda da çok yakın günde biraktirdi doktoru, dediğin gibi de 10 gün daha kullanmaya devam et dedi çevremde kime sorsam bu kadar erken bırakan yok bir de doktor sanki ben çok büyük bir hata yapıyormuşum gibi konuştu nasıl bu zamana kadar kullandın hemen bırak şöyle böyle test yaptırmayıp önlem amaçlı kullansam yine bir yerde hak vereceğim ama yok yani