Kızlar mrb ben bugün hastaneye gittim adetimin 3 günü 2 sefer düşük yaptım ekim ayında klomen tedavisi gördüm sorna catlatma iğnesi vuruldum ama tutmadi kasımda aynı şekil tedevi gördüm gine tutmadi bugün hastaneye gittim doktor bana dediki 2 sefer o tedaviyi uyguladık o tedaviyi bidaha uygulayamayiz dediler bi ilaç falan vermediler dediler birdaha bekle 3 4 ay sorna çocuğun olmazsa tüp bebek tedavisi görürsün diye lütfen bana bi bilgi verirmisiniz izmirde olanlar özel doktorlar yada devlet hastanelerdeki doktorlarin isimlerini falan yazarmisiniz rica ediyorummm😭😭😭😭😭😭😭😭