Yok kötü birşey değil suni sancı hem en son ki acikliginiza bakıp suni verecekler bu açılmayı hızlandırıyor doğum daha kısa sürsün diye , sonra açılmamış ve kendi sanciniz yeteri duzeydeyse suni sanciyi vermeyi kesiyorlar merak etmeyin , orada nst takibi yapılacak hep kendi sancılarının çıkarsa suniye gerek duymuyorlar bazen , o an da gelisebilecek durumlar bunlar