Gulsummasel05 ilk yoruma katılıyorum
Her doğum kişiye özeldir,ben sabah 7.30 da serumu bağladılar,12 de kucağıma aldım,çok da düzenli ve harika ilerledi sancılarım,suyumu da doktor patlattı,sonlara doğru sancılar yükseldi ve doğum oldu,ki önceki aksam fitil koymuşlardi rahim yumusasin diye,o kadar biseyim yoktu;sancı,açılma, nişan artık ne geliyorsa aklınıza
Fink Fink sokaklarda geziyordum
Mesela şuan 2.ye hamileyim,yarım saat mutfakta iş yapamıyorum bel ve kasık ağrısından🙄