MehZey Sizde durum nedir benim kadar bitik misiniz 🥺 Üstüne bide grip olmuşum geceleri uyuduğum iki üç saatlik uyku şimdide burun tıkanıklığı sebebiyle azalıyor diş etlerim sızlıyor burnum akıyor bacaklarım ağrıyor 🤧😷😩
Busraveminisi1 MehZey çok geçmiş olsun canım bende 36+4 üm kasılmalarım çok sık oluyor onun dışında iyiyim şükür gece bir tek mide yanması çok rahatsız ediyor😌
Yldz3 MehZey artık dayanamıyorum gecelerden nefret eder oldum kalkıp oturuyorum sabaha kadar sabah 5 gibi uyuyorum 8de ayaktayım birkaç gündür de terleme belası çıktı başıma su gibi uyanıyorum yürüyemiyorum kendimi o kadar ağır hissediyorum ki tükendim tek başıma kendi işimi bile yapamıyorum 😑😏 yemek çamaşır bulaşık bela gibi bunalım geçiriyorum artık tek olmak çok zor hamilelikte
smyra32 MehZey 41+1 de doğum yaptım cnm .. artık eşim kaldiriyordu oturduğum yerden kilo çok almadigim halde .. pelvis kemiklerim çok açıyordu.. iki hafta olacak doğum yapalı bazen kalkarken hala acıyor.. hayırlı doğumlar dilerim şimdiden sağ salim kavuşursun inşaallah
Zeynepbayln MehZey doktorunuz tarih verdi mi canm bende 37+6 dayım yarın çatı muanesi yapacak doktorum siz oldunuz mu çatı muanesi??
MehZey Busraveminisi1 hiç ağırlık hissetmiyor musun🥺. Allah razı olsun gönlünce doğumun olsun insaAllah 🙏🏻
Busraveminisi1 MehZey ara ara kendimi taşıyamadığım oluyor ama dinleniyorum iyi hissetmediğimde geçiyor 😌amin inşallah cümlemizin🥰🤲🏻
S-U Bende 37+1 im zorlanmaya başladım benimde kasilmalarim çok sık , Allah’tan sezeryan bekliyorum son 10 gün sabrediyorum , Allah normal doğum bekleyenlere yardım etsin
MehZey S-U amin insaAllah bizim de 40 haftaya 14 gün kaldi ne şekilde ilerliyecek hiç bilmiyorum çok zor 😒
S-U Zeynepbayln yok sezeryan net olduğu için çatı muayenesi olmadım hiç , ekstra bir şikayetim olmazsa çatı muayenesi yapmasına gerek olmuyor planlı sezeryanda. 7 Ocak olarak konuştuk sezeryan için 38+4 teyken yani , o güne kadar bir sıkıntı çıkmazsa
Seval22 MehZey 38 +3 üm ve 4 cm açıklığım var akşamdan beri iyice kötüyüm çıktı çıkıcak gibi hissediyorum birazda kilosu var oğlumun sanki düşçek gibi geliyo kendim zayıfım bebek iri karnım o kadar çok sertki dönemiyorum uyuyamıyorum hiç 2021 olsun diye sıkıyorum dişimi eğer gelmezse cumartesi suni sancıyla denicez
MehZey Seval22 ay bende doğsun da hafifliyeyim diye dua eder oldum çok zor çok Nişan gelmeden de açıklık oluyor değil mi illa Nişan gerekmiyor açıklık için
smyra32 MehZey bende verdiğim kiloyla 11 hamile kaldığım kilomun üzerine 5 kg aldım ama pelvis kemiği ağrısı mi desem acısı mi desem oturup kalkamıyordum.. iki hafta oldu doğum yapalı anı kalkışlarda hala acıyor
Baharata MehZey bende 38+0 ım ara ara kasıklarıma ağrı giriyo poposunu mideme bastırıyo mide yanmam var ama onun dışında bişeyim yok sadece bi kaçgündür iştahım yok gibi
Seval22 MehZey benim önce açıklık oldu doktor muayne edince bi biraz kan geldi 10 gündür akşam biraz sancım oldu nişanım gelmeye başladı akşamdan beri
19231923 MehZey 38+3 🤣 karnım kasılmaktan kemiklerim kırılacak sanki sürekli ayaklarıyla böğrüme böğrüme ittiriyor 🥴 midemin üstü acıyor burun tıkanıklığı zaten hamilelikten beri var uyku zaten hiç yok sağa sola dönmekten yamuldum iyice bel sırt ağrısı öldğrüyor üstüne boyun düzleşmemin ağrısı bide ilaçların mide bulantısı dışında yıkılmadım ayaktayım🤣