Benaytemel 8w2d günlüğüm bende canımm , benim göğüs hasasıyetım var başkada bir belirtim yok çok şüküt”r , bazen kasığım ve kuyruk sokumumun üstü ağrıyor acıyor , benimde iştahım çok az biraz azaldı , ama kusma falan yok çok şükür, bence güçlü olmaya çalış kendini moda sokma ama dikkatte et yani ,Allah hepimizin gönlüne göre versin🧿🙏