Bugün kontrole geldim nst kötü çıkmış çok az da sancı bebeğim kilo almamış hiç 1900 gram 2000 gram arası kilosu 34+5 im bebek gelişmiyormuş karnımda şu an hastanedeyim bugün yatıcam duruma bakılacak yarın tekrar muayene olucam sürekli serum ve nst ye bağlanıyorum doktor 38-39 u imkansız göremeyiz dedi ve her türlü bebek yoğun bakımda kalıcak küçük doğacakmış lütfen bu kilo ile bu haftalarda doğum tecrübesi olan anneler yanıtlasın🥺