Hzl Ssmmra Ben decavit kullaniyorum simdi kalsiyum magnezyum a basliycam çünkü eklem ağrılarım oluyor
Bikbi06 Kaçıncı haftaya kadar kullanmak gerek. Decavit falan. Yani kaçıncı haftalarfasınız ben şu an 33 üm hala kullanıyorum doktorum bişey demedi kullan ya da kullanma diye
ADamla Beyzabuglem onu da kullanıyorum ayrıca demir ilacı (ferrum), kan sulandırıcı (coraspin) ve balık yağı 😂 Allah ne verdiyse hepsini bir kullanıyorum 🤣
Beyzabuglem Ozlemyeni 20 gün oldu bende varis var ona bağlı ağrı bide kasilmalarim oluyo onun için basladi