Ben normal dogum yaptım ama belımden ıgne yaptılar senı rahatlatması ıcın dedıler ben onu tamamen uyustrcaklar bana ıkın dıyecekler bende ıkıncam sanıyodum ama oyle olmadı
bu bılerek yapılan bısey mı acaba sormamstım hıc bu sekılde dogum yapan varmı ? Sadece agrı kesıcı olarak verdıler belımden sankı