kinandolay Son 1 haftadır daha şiddetli olmakla birlikte ağzımda kötü acı bir tat var, midemi bulandırıyor. Var mı bu durumu yaşayanlar? Önerileriniz nedir kızlar 😥😣
ssuleeyuce kinandolay o bendede var ustune birde kan ilaci icince dahada artiyo agzimda hep sakizla dolaniyorum ozaman o tat gelmiyor bana birde migde yanmasini engelliyo.
Merveacar97 kinandolay benimde balık tadı oluyor ve cok kotu ben vitaminin ıcınde balık yagı var ona baglıyorum mıgdemden geri geliyor sanırım
minikbaby06 kinandolay benim sadece falım sakız geçiriyor çok kötü acı bir tat olunca atıyorum ağzıma hemen geçiyor
Gull_94 kinandolay valla bısey yıyıp ıcemedım bı sure bende su dan bıle tıksınmıstım ama zamanla gectınkendısı ılk baslrda oluyodu bazende yedıgım seye baglı olark degısıyo sarımsak cok severım aamaa keısnlkle yemem dogurana kadr esım bazen sarımsaklı yapsana dıyo aman alı rıza bey agzımızın tadı bozulmasn moduna gırıyorum 😂sızı rahatsz eden bellı seylerı aklınzda tutun onun harıcı zamanla kendısı gecıyo
Kepiiiiianne kinandolay kinandolay bende de var bu doğuma kadar sürmez insallah🙏🏻 Naneli sakız naneli seker bana ıyi geldı 🙏🏻
ssuleeyuce kinandolay iste o yuzden cok cignemeye gayet ediyorum napalim yaocak bisi yok ;( sakiz cignerken bisi yemekte istemiuorum o acidanda iyi oluyo
Gull_94 kinandolay suan daha ıyı duzeldı gb ara sıra olsada ama ne rahats edıyosanuzak durun onun harıcında pek yaplck bısey yok normal goruluyo
Vuslat23 Benim 6. Ay hala var ya azalsada gecmedi ozellikle tatli tarzi tuketince oluyo bnde falim sakiz bide bol su .
Mom092 kinandolay benm yaklasik bir aydir cok farkli bi tat var sogan yemis gibiyim ne yesem ne icsem tat ayni 😣 nasil gececek bilmiyorum cok sinir bozucu bisey
minik_kalbim kinandolay bence ictigimiz ilaclardan oluyor canım benimde gece çok kötü oluyo kalkip biseyler atoyorum agzima
kinandolay minik_kalbim şuan sadece vitamin kullanıyorum 18 haftalık hamileyim sıcak bişey içersin de dilin yanar ya aynen öyle dilim