Zumbul Ya kızlar benim dogmuma az kaldı hem çok mutluyum çünkü sonunda kızıma kavuşuyorum ama hemde içimde cok korku var doğum yuzunden nasıl bir duygu cok mu kotu 😕💜🙏
ebru5855 Zumbul hiç korkma bence dünyanın en güzel duygusu 💜 onu kucağına aldıktan sonra yaşadığın her acıya çektiğin her zorluğa değicek inan😊