Asyaayaz1 Kızlar 8 5 im doktorumun istediği tahlilleri devlette yaptırdım bugun sonuçlar çıktı ama ben gitmedim netten resimlerini aldım bir sorun olmaz sanırım gitmediğim için değilmi doktoruda sevmememiştim malesef🤷♀️
gulsahgul26 Asyaayaz1 eğer oraya devam etmiceksen bir problem olmaz tabi başka doktora gösterebiliyorsun sonuçlarını teldende
Asyaayaz1 gulsahgul26 kendi doktoruma götürecem cnm yarın kontrolüm var bide iyi bari sevindim o zaman sağol cnm🌸