İkiz gebeyim bebeğin biri haliyle makat geliş ve malesef o bebeğim önde gelen bebek ve kordon sarkması riski çok yüksek ve rahim ağzım 15 mm olmuş 🤦🏻♀️Napacapımı bilmiyorum dr su gelirse kordon sarkar diyor hemen sezeryan olman gerekir diyor 🤦🏻♀️32 haftayım perşembe tekrar kontrolüm var ve gene yatış verirse bebekleri almalarını isteyeceğim öyle risk olacağına biraz küvezde kalmaları daha mantıklı geliyor 🤲yaşayan varmı benim gibi olan