Eminik Minik_kalbim_fo evet sürekli yatıyorum ilaçlarda var benimde ilk haftalar düşük riski oldu şimdi de erken doğum riski🙈
Minik_kalbim_fo Eminik insallh aliriz hayirlisyla kucagimiza. Agrinmi oluyodu erken dogum riskini nasil anldin. Bende cok ayakta kalamiyirm bnde erkn dogum olmsin diye ilc kullnyorum canm ama belim agriyo cogunlukla bnimde korkuyorum
Sumsumm Birtospikyolda bende ogrendigimde bes haftaliktim. Bazen karnim kuculuyor acaba bebek zayifladimi diye endiseleniuorum bende 🙈 ama alti aydan sonra cikar bakalim tamamen saglikla kucaginiza alin insallah
Eminik Minik_kalbim_fo benim daha önce olduğu için riskli gruptaydım takip ediliyordum bu son haftalarda da ağrılarım oluyordu