Melisa35 merhaba canım benimde ilk öğrendiğimden sonraki iki gün hafif bir lekeleme oluyordu doktora gittik aynı şekilde tutunma da olabilir risk de olabilir dedi iğne verdi kullandım geçti üstünden bir hafta geçti bişey yok ama dün yine gördüm ve bu sabah tam leke gördüm bu sefer başka doktora gittik bebeği gördük ama ufak olduğu için zor gördü kalp atışları da olmuştu 🐣 tabi ufak olduğu için duyamadık. Kanamayı da sordum ona da baktı iki ayrı yerde kanama gördü ama çok riskli bir durum değil dedi hap ve iğne verdi hareketlerime dikkat etmemi dinlenmem gerektiğini söyledi. Çoğu kişide oluyormus ama insan ilk gebeliği olunca korkuyor benim gibi sizde ihmal etmeyin en iyi sebebi doktor görür tavsiye verir. Son adet tarihime göre 7+3 ama geç döllenme olmuş ultrosyona göre 5+6 yız 🐣🌸inşallah bir sıkıntı yaşamayız şişede dua edecem 🙏