gokbennn Salı 44 perşembe 98 Cumartesi 248 bugünde 651 cıktı kızlara doktor Cumartesi gel keseyi görelim dedi betaya baktırmaya devam etmelimiyim sizce
yasemin333 gokbennn yok bence ben 3 defa baktırdım sonrasında ultrasonla ilerledik durumun gidişatını görmek için
gokbennn yasemin333 anladım canım bende tereddütte kaldım baktırıyımmı diye hastaneye gitmeye çekiniyorum artık😭
Nuray23 gokbennn ben bi kere baktirmistim. Şu tarihte gel dedi gittim direk ultrasonla keseye bakti o sekilde ilerledik. Bence artik baktirma ultrasona gir😊👍
gokbennn Nuray23 daha küçük oldugu için keseyi götememiştik o yüzden betanın iyice yükselmesini bekliyoruz