Gebelikte 23+3 haftamdayim yaklaşık 1 haftadır başımın arkasında ağrı oluyordu dün akşam da ani baş ağrısı ve ense kısmında yanma oldu tansiyonum 13/7 idi Dr umla iletişime geçtim bu sabah idrar tahlili verdi ve idrarda protein kaçağı görüldü eser miktarda 1 hafta boyunca tansiyonumu kontrol altında tutacağız duruma göre tansiyon ilacına başlanacak başına böyle bir durum gelen oldu mu bebek bu durumdan olumsuz etkilenmez umarım yardımcı olan herkese teşekkür ediyorum şimdiden