Hey gidiii günler heeeyyy🥰🥰 son 60 günümüz kaldı çok şükür sağ Salim gelir inşallah oğluşum. Çarşamba kontrolüm var veee eksiklerini tamamlayacam inşallah oğluşumun yeni yıldan sonrada ütüler dizerim inşallah sonra oğluşumu beklerim. Çok şükür şimdilik bir sıkıntım yok rahat geçiyor hamileliğim sizde nasıl geçiyor