Nil-123 Hanımlar gebeliğinde sürekli uyuyanların kızı oluyor inancı sizce doğru mu eskiler hep öyle der annem bile hala bana öyle diyor , bilmiyorum ilaçlardan mı yoksa gebelikten uykuya doymuyorum. Alakası var mı acaba🤩
Nursekmen Nil-123 onu bilmiyorum ama benim de sürekli uykum geliyor sanırım verdiği vitaminden haptan kaynaklı diye düşünuyorum sürekli uyuyasım geliyor 😂
Piremsess Nil-123 yok bence doğru değil benim ablamın kizi var ona hamile iken hic uyumamış nasipse benimde kizim olacak sürekli uyudum
Miskokulum35 Nil-123 yengemin oğlu olucak her dk uyıyordu😇benim kız 1 damla uyku yok ne gece ne gündüz
ZeyAk @Nil-123 ilk kızımda hep uyuyordum şimdi ikinci kızıma hamileyim bunda da gece bile uyuyamıyorum. Bence her bebeğin anneye yaşattıkları farklı diye düşünüyorum.
GmzAykn Öyle mi derlermiş bak bilmiyordum kızımda günde sadece bikaç saat ayakta zor kalabiliyordum yani deliksiz uykulardan diğerine geçerdim aşırı uyurdum şimdi oğlum olcak normal düzende uyuyorum gün içi uyumak yok