Su5678 19+3 den herkese merhabalar 🙌🌸17.haftada ultrasona girdim 3 lü tarama testine çok şükür sonucunda birşey çıkmadı.20. Haftada detaylı ultrason için radyoloji uzmanına yönlendirdi doktorum fakat 23. Haftada detaylı ultrasonun daha iyi olacağını(kilo,boy açısından) söylediler. CD ve fotoğraf veriliyormuş.24. Hafta da şeker yüklemesi için gideceğim.Arası çok uzun olunca 17-24 hafta arası bende doktoruma ultrason için gelmek istiyorum arası çok uzun duramam dedim🤭istediğin her an gelebilirsin dedi sağolsun hiç geri çevirmez.Bu arada cinsiyetimiz 👨 sizler neler yapıyorsunuz?