Kızlar 37 haftalık hamileyim bugün kontrolm vardı normaldede doktorum bbek bi hafta önde diyordu bugünde baktı bebek çok irii dedi .Ben hiç kilo almamışm geçen randevudan beri ama bbdk almış işte normal doğum zor gözüküyo böyle giderse dikkat etmen lazım flan dedi alttan bakmadı nst ye girdm sancı çıkması işte şöyle yap böyle yap dedi haftaya alttan bakcam dedi.işte dikkat etmezsen dahada kilo alırsa sezeryan olursun flan açıkcası korktum biraz😒haftaya kadar dikkt edicem ama açılma olması için neler yapmalıyım tavsiyeleriniz neler ? 4500-5000 kiloya yakını normal doğuranlar var snuçta şimdiden böyle diyp korkutması biraz tuhafıma gitti açıkcası