Arkadaşlar bebeğim 38 günlük ve gündüz hiç uyumuyor aksama kadar ilgileniyorum ama yok 4-6 hafta aralığında gazı olur diyorlar çıkarıyorumda gazını sürekli elim sırtında ama uyumuyor çok sık emziriyorum çok istediği için ayrıca emme haricinde 2-3 saatte bir sağdığım sütü veriyorum aç olmasın diye bu huysız ve huzursuzluk için napabilirim bütün bebekler böyle mi ? Bir de sırt üstü yatırmayın demişlerdi ne zamana kadar bu geçerli? Bu huysuzluklar geçici mi bu tecrübeli annelerden bilgi rica ediyorum