Merrvvee bende necati beye gidicem eger sizde ona gittiyseniz memnun kaldınız mı diye soracaktım onun ismini cok duydum cok memnun kalan varmış. ilk defa gidicem kontrole bakalım daha önce gitmedim normlde kontrollerime özele gidiyorm sehir hastanesinde dogumu düşündüğüm İcin orda da kaydım olsn diye gidicem bakalm