Adhnsema Akşamdan beri vajinadan bıçak saplanırr gibi ağrı oluyoo bu normalmidir kızlar çok korkuyorum randevumda çarşamba gününe beklemek zorundayım 😔😔
Minigininannesi Adhnsema sadece vajina bölgesinde 1 hafta kadar yaşadım doktorum bebek büyuyup yerleşmeye başladığı için ağrı olabiliyor dedi 35+1 olduk sizin ne kadarlık bilmiyorum son zamanlar olabiliyormus bazı kisilerde
Minigininannesi Adhnsema sizin kucukmus önlem amaçlı bir gidin ne olur ne olmaz içiniz rahatlar bir şey yoksa varsa önlem alınır. Geçmiş olsun