Mryymrv Kızlar ben ovulasyon testi yapıyorum cumartesi yumurtalama gördüm. Bugünde yaptım yumurta çatlamış gözüküyor. Normal mi sizce çatlaması daha geç olması gerekir diye biliyorum acaba akşama yeniden mi yapsam