yuksell07 Dün yumurtlamamin 10. Günü idi test yaptım negatif acaba bizler hep negatif mi gorcez😞 buay soğan suyu yaptmistim bı kacgundurdeveyaz akşam nti geliyordu ara ara sol kasığımda ağrı vardı çok üstüne düşmedim inss olur dedim ama yine olmadı😞😞
Nnuruss yuksell07 canım belki sana umut olur diye yazıyorum. Ben 3 yıllık evliyim son 1 yıl da 3 kez tüp bebek tedavisi gördüm farklı merkez ve doktorlarda. 3 doktor da anne olman imkansız sadece donasyonla anne olabilirsin kıbrısa git dediler rabbim nasip etti bu ay hamile olduğumu öğrendim kafamdan hamileliği ne zaman çıkardım rabbimin izniyle gebe kaldım düşünme hiç ben inanıyorum en güzel anne siz olacaksınız umudunuzu yitirmeyin
Happybsrn yuksell07 yaa ne desek gerçekten boş oluyo bazen 😔😔 bekliyoruz elimiz kolumuz bağlı çaresiz bırakmasın Allah.. Elbet bi gün olur zamanı vardır diyoruz bazen de düşünüyorum belki de o duyguyu hiç yasayamayacagız☹️
BuSee_ yuksell07 canım bende yumurtlamanın 10. Günü test yapmıştım negatifi gördüm üzüldüm daha sonra 13. Günü testte çıkmıştı normalde yumurtlamamın 15. Günü kesin sonuçmuş biraz daha bekle öyle yap
yuksell07 3 dusugum oldu herşey yapıldı hiç bir sorun yok üstüne yetmez gibi histerasiopi yaptırdım ondada bir sorun yok Rahime çizgi atalım kolay tutunsun dediler ama ben hamile kalamadım bi turlu ne yapsam olmuyor ümitlerim hayallerim yok oluyor
yuksell07 Happybsrn bilmiyorum cnm valla ya bende artık sevinmek istiyorum sevinç göz yaşları dökmek istiyorum🙈
Happybsrn yuksell07 inşallah birgün o da nasip olur tek çare beklemek 🤣 iki üzülüp kendimize geliyoruz yine savaşıyoruz
BuSee_ yuksell07 olsun kuzum sabret rabbim o çift çizgiyi görmeni nasip eder inşallah hemde en kısa zamanda inşallah 😍