Bulut18 bende kabızlık yoktu ama fazla çıkamıyordum tuvalete 3 4 günde bir cikiyordum bu da beni şişkinlik ve mutsuz ediyordu 30. Haftama kadar herşeyi yiyordum çok dikkat etmiyordum açıkçası beslenmeme. Sonra gebelik şekeri sınırda çıktı doktor dedi diyet yapicaksin ne olur ne olmaz diye beslenme seklimi değiştirdim hergun kuru kayısı gün kurusu incir tüketmeye çalıştım kahvaltıda bol yeşillik 1-2 dilim tam buğday ekmeği ıvır zıvır hamur işi kesinlikle yok varsa da çok nadir bu şekilde düzene girdi şuan 34 haftalığım hemen hemen hergun cikiyorum şükür