10 haftalık hamıleyım ayaklarımda sıslık var neden acaba!
Busemya ödem oluyor olabilir tuzu çok tüketmeyin eger cok kullanıyorsaniz
Busemya bol bol da su için.
Günde bir tane sade soda içerseniz çok iyi geliyor ve tuzu olabildiğince az tüketin.