Hanımlar merhaba 9+4 hamileyim. Çok su içen biri olmama rağmen günde 2 litreyi zorluyorum ama maximum 10 dakika sonra idrara çıkıyorum. Boşuna içmiş gibi hissediyorum kendimi. Bu konuda bilgilerinizi ve tecrübelerinizi paylaşırsanız memnun olurum teşekkürler