Sevdeeee
32+4 haftalık hamileyim ben beş buçuk ayima kadar başı hep aşşadaydi 6.aya girdim şimdi ise gögsumun altın da yani kafası yukarda ayaklari assa da normal doğum ictiyorum ama benim minik kızım son iki aydır hep aynı pozisyonda dönmüyor ve doktorum böyle olursa sezeryan olursun dedi sezeryan olmak istemiyorum bana da dua et geri dönsün insAllah 🥰🥰