KdryFth Tüp bebek tedavisi için gittim.Dr’um çatlatma tedavisine başladı.İlk bir kaç ay bu tedaviyi yapalım dedi.Şansın nasibimin kısmetin😅 bu tedaviyle ne kadardır. Acaba bu tedaviyle hamile kalanlar olmuştur kesin 😂 yinede sorayım sizde yazın🌸
DilekDogan78 KdryFth öyle birşey oluyormuymuş canım onları kullanıp hamile kalınır mı.. tedavi sürecini destekliyor iğneler
Hcrblt KdryFth Aynı ilaçları aşılama için kullanmıştım ben ama tutmamisti,sonrasında kendiliğinden hamile kaldım 🙈🤩
Halimekinali123 KdryFth tüp bebek yaptırdım ben cnm gonalf de kullandım catlatma igneside yumurta toplama islemi yapildi 5 gun sonrada transfer oldu 12 gun sonrada test yaptim hamileydim ama 1 bucuk ay sonra dusukle sonuclandi gelismedi kese vardi bebek yoktu 1 bucuk yıl somra kendiliginden hamile kaldım
KdryFth DilekDogan78 oluyormuş hatta iki kutu Gonalf verdi 1 kutusunu kullandırdı çoğul gebelik olabilir dedi doğal yolla o yuzden 2.kutuyu kullanma dedi
DilekDogan78 KdryFth hiç duymamıştım bende kullandım sonra yumurta toplama sonra transfer oldu.. rabbim isteyen herkese versin
KdryFth Halimekinali123 Rabbimin nasibi boyleymiş.Senin için hayırlısı bu şekildw olmuş.Allah bağışlasın
Miyaseahmet Ben kulandim aşilama yaptim 3. aşilamam tuttu cok sukur 17 haftalik oldum size tavsiyem sperm sayisi iyisi aşilama yapin 2 -3 defa deneyin hem ikiz ihtimali cok yuksek Oyle catlatma ignesi ile boşa zaman harcamayin
KdryFth Miyaseahmet Dr çok iyi güvenilir.Tedavisine güveniyorum zaten 1 ay olmazsa bu tedaviyle.Direk tüp bebek zaten 7 senedir bekliyoruz ha oldu ha olacak diye sebepsiz inferlilite bizimkisi hayırlısı diyelim bakalım Allah bağışlasın seninkinide
Durucukkkk KdryFth aşılama.icin kullandım bu iğneyi. Ama bugün öğrendim negatif 😑 hamile kalanda çok var tabi bizim aansimiz yüzde 10 di . Olumlu dusunun. İnşallah guzek sonuçlar alirisniz
Su5678 KdryFth aşılama için ikisinide kulandım ilk aşılamada tuttu cok şükür hakkınızda hyırlısı olsun inşllah güzel haberler alırsınız