MerveGmss canım hapşırık ani ve şiddetli bir refleks olduğu için rahim kendini hemen korumaya bebeği sarmaya odaklanıyor ve anlık kasılıyorsun o ağrının nedeni bu ayaktaysan hapşırmadan önce karnını tut kasık ağrını azaltır yatarken hapşırırsanda cenin pozisyonunda kasığına dokunarak hapşırmaya çalıs canım korkma 38+3 oldum hapşırdıktan sonra 10 sn bi duruyorum bnm de ağrım çok oluyor