Fy9388 salı günü kontrolüm vardı 24+1 dim o gün çok güzeldi hareketleri 2 gün sonra hareketleri azaldı hatta Perşembe cuma hiç yok gibi hareketlerini hissetmedim telaş yaptım cumartesi gittim doktora hiçbir sıkıntısı yoktu Allah’a şükür günü gününü tutmuyor işte hastaneden geldik aynı şekil çok çok hissetmedim düzeldi şimdi hareketleri bugün 25 haftalık olduk arada oluyor sanırım böyle şeyler panik yapmayın derim size sanki stres yaptıkça hiç hissetmedim doktordan geldikten sonra içim rahatlayınca hareketleri normale döndü 😊🙏