NefesDeniz Aysnr1230 Benim doktorum rennie ve gasvin kullanabilirsin dedi. Rennie aldım çok faydasını gördüm çok şükür
Brcccc Aysnr1230 mide yanması için gavıscon double actıon adında bir şurup kullanıyorum bu şurup olmazsa olmazım gibi ben su içtiğimde aksine daha da yanma oluyor sonrasında gebelikte de gönül rahatlığıyla kullanılabilecek bir şurup doktor tavsiyesiyle kullanıyorum 😍
Brk36 Aşırı mide yanmaları yaşadım ama ilaç asla kullanmadım bol su tüketerek hafiflettim sizlerede tavsiye ederim 🤗 şu an 36 haftadayım başarılı sonuç yanmalar en aza indi ☺️
Aysnr1230 Brk36 Çok su içince de midem bulanıyo ne yapcağımı şaşırdım ilaç henüz kullanmamıştım ama hem ağrı yapıyo hem yanma 🤷