2.kez dış gebelik geçiriyorum aynı tüpten
benim gibi olanlar neler yaptınız desteğe ihtiyacım var. Düşük İğnesi yaptılar dün ve eve gönderdiler düşmesini bekliyoruz😔😔😔
bundan sonraki gebeliğim için neler yapmam lazım nasıl bi süreç beni bekliyor tecrübeli anneler 😢