Alinamoms canim ben 21+4 um sabahtan beri adet sancisi gibi sancim vardi yarin kontrol gunum olmasina ragmen dayanamadim ve doktora gittim cunku cidden korktum bundan onceki de dusuk olmustu çünkü. Doktor bakti bebek cok iyi saglikli ama idrar yollarında sıkıntı goruyorum test ver sabah gel dedi ac karna.inan oyle rahatladim ki suan rahatladigim icin agrim bile gecti sayilir.bence bekleme sende git.cunku bundan onceki bebegimde 8 haftaydi bekledim dedim sabah olsun bisi olmaz yerlesmedir vs dir ve sabahin oglenine dusuk yaptim.riske atmaya gerk yok bence sende atma