Tyk53 kesinlikle katılıyorum,bende baştan beri normal olsun diye düşünen bir hamisim arkadaşla aram 5gun ama onunki erken davranıp önce geldi normal doğum yaptı ama yaşamadığı şey kalmadı çocugun koprucuk kemiği kırılmış dikislerinde sıkıntı oldu pihtilasma sorunu yaşadı açıp temizlediler operasyon geçirdi 4gun hastanede yattı,şimdi bebeğim manat geliş olduğu için mecbur sezeryan yapılacak,arkadaşı da gördüğüm için doğumunda hayırlısı neyse o olsun diyorum.