Merhaba ben 28 haftalık gebeyim 1 aydan beri falan ayakta durunca yada bi iş yapınca karnımda hemen sertleşme oluyo sonrasında geçiyor bir kaç hafta önce rahim ağzı uzunluğumda ölçülmüştü normaldi herşey Yinede korkuyorum erken doğum belirtisi olabilir mi