Hazal01 6586 ben panik olduğum için normal yapmadım ilk doğumumu sezaryen yaptım bu da sezaryen olacak benim ilk doğumum çok kolaydı ne ağrı ne sızı hiç bir şey hissetmedim umarım bu da öyle olur
Mom092 6586 gönlüm normalden yana ama bebeğim sezaryenden yana😂 ters o yuzden zorunlu sezaryen olabilirz
Beyzan 6586 ben xormlu sezeryan oldumm ikinci gebeliğim doktor normal doğum deneyebileceğimi söyledi başta sıcak geldi bu fikir tamam dedim çünkü bir çocuğum daha var doğumdan hemen sonra toparlamak için istemiştim. Ama sonra burda ve çevremde normal doğumda iç ve dış dikişler olduğunu ve bunların iyilesme süresinin de baya uzun olduğunu okudum o zaman bildiğim yoldan gideyim dedim. İkisinin de riskleri ve zorlukları var. Bence keyfiyet için alınacak bir karar değil annenin ya da bebeğin sağlığıni riske atacak bir şey varsa( ki buna annenin panik atağı tansiyonu dahil) sezaryen hayat kurtarıcı. Ama Sezaryen ile doğurmuş biri olarak söylüyorum normal doğumu da tatmak isterdim
mmek_2014 2 kere sezaryen oldum ikisinde çok rahat geçti hiçbir sıkıntı yaşamadım 4-5 gün içinde tamamen normale döndüm. Normal dogumu bilmiyorum ama ben iyiki sezaryen olmuşum diyorum her zaman.
GmzAykn Sezeryan oldum ikinci gebeliğim şuan bunda da sezeryan olcam rahat geçti sadece ilk kalkış zordu gerisi zor geçmedi.3.gün annem evi süpürdü ben viledaladım mesela😉
smyra32 Beyzan herkes bir değil benim düşüncem kimseyi sezeryana yonlendirmek istemem iki hafta oldu doğum yapalı.. bir hafta resmen öldüm normal doğumdan bahsediyorum.. zonk zonk ağrıdı resmen.. ama kimi var hemen ayaklanıyor.. bu sezeryan içinde geçerli kimi çabuk toparlanıyor kimi çok sancılı geçiyor.. oturamadigim için resmen iki gün ayakta kaldım ya belim koptu ayakta durmaktan bebeğimi bile yatarak emzirdim
LamiyaCetinkaya 6586 İlla ki bu veya şu olacak diye birşey yok bence. Başka etkenler olmadığı sürece tercih meselesi. Normal doğuma kendini hazır hissetmiyorsan yada endişelerin varsa sezeryan seçebilirsin, her ikisinde de bebeğin sağlıklı olsun en önemlisi bu.
EB1661 6586 acı eşiği olarak soruyosan bu biraz bünyeyle alakalı bence ben daha hiç doğum yapmadım yaşamadım ama sezeryan olan arkadaşım akşamına ayaklanmış enerji doluydu normal doğum yapan arkadaşım 2 3 günde normal hareketlerine döndü. Ablam normal doğum yaptı 2 saat sonra hastaneden koşa koşa çıktı yine bir tanığımız swsaryan oldu 5 gün yatakdan çıkmadı bence bu tamamen kişiye bağlı bişey. Bende sezaryan zorunlu olmadıkca normal doğum istiyorum inşAllah
Sahika8989 6586 sezeryan iyi bence ilki sezeryandi 2 3 gunluk zorluk cektim cunku bebegim ckk iriydi karnim cok sarkti benim bide psikolojim cok bozuk belki ondandir zorluklari karin agrisi ilk yurumek zor oluyor. Birde karnina bastirmalari cok zor oluyor onunda disinda biseyi zor degil cnm . Dikislerin agrimiyor. Normal dogum icinde iyi diyorlar ondada dikis var kesiyorlar ben normal doguramam korkumdan oram cok kiymetli 🤗
SutlacimiYedimmiBen 6586 zorunlu olmadığı sürece sezeryana karşıyım normal doğum candır. Sağlıkla ikincide normal olur ınsllh.
Oziican 6586 cok şükür kolay bir normal doğum yaşadım ama bu bebeğin, annenin durumuna göre değişir bence hayırlısı olsun sizin için
hamileana İkiside olur canım önemli olan anne ve bebeğin sağlığı ama normal doğum tabiki de herzaman ilk tercih olmalı tıbbi gereklilik olursa sezaryen de olur. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize inşallah 🙏🤲
Tgcckir 6586 normal istiyordum olmadı spinal sezeryan oldum doğum rahat geçti ilk gün aya kalkması ağrın oluyor tabi
Sahika8989 Busetaskann dikise degil canim dikisin kasiklarinin orada bagirsak tarafina bastiriyorlar rahim kuculsun diye ehh oyle aman aman agri degilde acisi falaz 4 kere veya 5 kere bastiriyorlar cunku icindeki kan cikmasi icin
Gozdeeb Sahika8989 ya bende hic oyle bisi olmadi. Kimse karnima bastirmadi. Kum torbasi flnda koyulmadi. Acaba neye gore yapıyorlar
Gozdeeb 6586 sezeryanla dogm yapmis biri olarak kesinlikle normal. Sezeryanin toparlanmasi zor sonradan ilk 1 hafta kendi basina bisey yapamiyorsun wc ye giremiyon dusa giremiyon. Sahsen ben 1 hafta annemden destek aldim. O soktu mesela beni dusa fln. Dikisim alindiktan sonra biraz daha rahatladim 1 hafta sonra. Tabi kisiden kisiye gorede degisiyor kimi hemen ev isi yapwr kimide benim gibi oluyor. Yada bas agrisi bulandi bel agri flnda cekenler oluyor. Normalde oylemi yuruyerek cikiyon kapidan sezeryanda sedyeyle getiriyorlar. Tabi bebis belirliyor dogumu sezeryan olucaksada yapcak bisi yoj🤷🏽♀️
Sahika8989 Gozdeeb tahminen kanamanin fazla olmasina goredir. Benim kanamam cunku hafifti cok fazla cok cok asiri dgldi. Birde ameliyatta kan kaybetmisim ben cok doktor iyle demisti.