Burda okadar cok doğum hikayesi okudum ki onlardan biri olmak icin sabırsızlanıyordum ve sonunda büyük gün geldi bende meleğim kavuştum hemen hikayemi sizle paylaşıyorum 23mayıs rutin kontrolünde 2cm açıklık vardı yumuşama vardı ve bebeğim kanaldaydı.bugün gelir dedi doktorumuz ama malesef o gün hic bir Sancm olmadı bir gün sonra tekrar kontrole gitti. Yani 24mayısta iki.bucuk cm olmsdu bu gece gelir dedi yine ve eve döndük.eve geldik bir saat sonra sancılarım basladı zaten su ksemin cok gergin oldugunu da söylemişti. Neyse ben dört saat sonra artık bes dakkada bir olmaya basladi sancılarım yüksekti kasılmaları ve Sancm hemen hastaneye geldik ve yatıs verdi doktorum.neyse ben ilk sancıları cok güzel karşıladım.kızım doğm kanalında ilerliyordu sancılar arttı suyum.patladı ve 5.5cm de kaldı acılmam su patlayınca sancılar daha dayanılmaz oldu ve artık ben bağırmaktan kendimi alamadım bebeğimde kafa baskısını kesmiş ve doğum ilerlemiyordu dayanacak gücüm olmadığı icin ve böle devam.ederse kızımın kalp atışı düşeceği icin beni acil Sezeryana aldılar tamamen unutuldum.uyandığımda cok bitkinim ve uykum var kızım iyi mi diyordum sürekli sonra bebeğim yanıma geldi dünyalar tatlısı aynı aşık olduğum adamdı kocama cok benziyordu kızım ve gercekten mis kokuyordu Sezeryan sonrası ağrılar oldu yürüme de zordu ama suan kızım iyi ve bende biraz iyiym.inş daha iyi olucaz o acıları cekerken hepiniz icin dua ettim.inş bekleyen herkes kuzusuna kavuşur biraz uzun oldu ama hakkınızı helal edin.