Kızlar merhaba🌸🌸 16+6 haftalık hamileyim doktorum 1ay önce cinsiyet tahmini yaptı ve kız dedi burada anneler de tahmin ettiler kız dediler çin rus maya yüzük testi hepsinde kız çıktı aşermelerim herkes kız dedi cildimde sivilcelenmelrr oldu kız dediler bende kendime hep kız olarak hazırladım ama bugün doktorumuz %0sıfır kız diyorum dedi ve gösterdi annesine babasınaa ben erkekimm dedi💙🧿🧿🧿🧿🧿🧿 diyeceğim o kiii hiçbirşeye inanamayın kızlarr