Prenses-1231 Kızlar şubatta doğumum ilk gebeliğim hastane çıkışına ne koyabilirim ilk vereceklerimn içine
Cemrreedemirci Prenses-1231 5li bi hastane seti koydum ince bi battaniye bez ve içine yeni doğan atleti koydum az önce ☺
Selincapkin Prenses-1231 benimde 20 gun sonra dogumum kısmetse 10lu setin hepsini koydum icinde battaniyeside var ekstra 1 tane corap koydum canım
Prenses-1231 Cemrreedemirci bende tulum yaptirmistim eldiven şapka ama çıkarken giydireyim diyorum 5 li versem içine ne koyacağımi bilemedim
Cemrreedemirci Prenses-1231 hemşireye verileceği sorduysan benimkiler yeter bence. Odana gelince inşallah istediğini giydirirsin. Hastane zaten sıcak
Prenses-1231 Selincapkin Iyi yapmışsın canım zaten ihtiyaç olanı giydiriliyor giydirilmeyen getiriyolarmiş
Prenses-1231 Cemrreedemirci sormadim canım 5 li nin içerine uzun kollu citcitli bady koysam yeter mi ki
Cemrreedemirci Prenses-1231 bence uzun kollu zıbın yeterli zaten kat lat giydirmezler ortam sıcak diye. Eve giderken sen giydirmek için koy