15 aydır gebe kalamadim sebepsiz infertilite eşimin de benim de hiç bir tıbbi sıkıntımız yok geleceği günü bekliyorum ama gerçekten çok üzülüyorm sebep olsa belki ona bağlarım ama sebepsizlik iyice yipratiyo. Bir gün geciktim umutlandim oysaki. Ama az önce mens oldum. Rabbimin mucizesine ihtiyacım var