Bugün 40+0 oldum kızlar.Bebiş çok aşağıdaymış. İlk defa alttan muayene oldum. Yani bi nevi çatı muayenemde sayılır bu. Kastığım halde beklediğim kadar acımadı bile.iki, üç daha bekleyelim doğum yakın dedi. Dualarınızı bekliyorum. Bir an önce sağlıkla açılmsm olsun.😊