Benim başıma gelmedi ben de adetime 3gün kala test yaptım öğle vakti falandı 2. Çizgi hafif pembe oldu sabah tekrar yaptım aynı çıktı kan testi verdim sabah yaptığım gün hamile çıktım ama senin testin bozuk yada daha günün geçmediği içinde öyle olmuş olabilir adet günün geçmesini bekle tekrar yap test canım