Zahide_2010 Bu gün aşırı mutlu bir gün benim için 2 kayıptan sonra şükür cinsiyetimizi öğrendik ❤️ Kızımız oluyor 🥰😍 Allah’m isteyen herkese nasip etsin ❣️
Krizantem_ Oznur_06 Ben tam 16 da öğrendim erkek ama değişen cinsiyet postlari gördükçe 20. Haftami bekliyorum garanti olması için .
Zahide_2010 Oznur_06 Bana 13 haftalıkken kıza benziyor dedi 17 haftalık olduk şimdi %90 hatta fazlası kız dedi canım