Ohaezgi Haftadayım. Bugün sabahtan beri vajinamda sızlama gibi bir acı var, sizce açılma falan mı oluyor? Açılma olduğunu biz anlayabiliyomuyuz ki?
mucizemucize17 Ohaezgi ben 37 deym o bayadır var bende de ağrı sızlama pelvik kemiği kendini normal doguma hazırlıyomus büyüyo bebek orası da büyüyo genişliği haliyle normal bisey
Derinsel Ohaezgi ben 27. Haftamdayım ama aynı ağrı bende de 1 haftadır var gece yatınca başlıyor 1 saat sürüyor bazen bana bile normal dedi doktor siz daha ileri haftadasınız normalmiş korkmayın ama doktorunuza danışın yinede