Herkeze hayırlı doğumlar şimdiden kızlar dogum serüvenim 20 mayısta kasıklarim da ve belimde olan ağrılarla doktora gittim 39. Haftamdaydım ağrım var diyince doktorum çatı muayenesi yapalım dedi açılman var ama ciddi bi açılma değil dedi nts ye yolladı sancılarım 80 90 larda çıktı yarın sabah erkenden gel dedi doktordan kayinvaldemle birlikte çıktık ve yürüyerek eve gittik eve gittiğimde kanamam vardı 9 gibi doktorumu aradım kanamam olduğunu söyledim hemen gel dedi gittiğimde 4 cm açılman vardı nts ye girdim ama benim panikten sancılarım kesildi 20 den yukarı çıkmıyo doktorum eve yolladı sancılarım siklasirsa belki doğuma alırım dedi tabi beni heyecan sitres basinca sancı felan kalmadı doktor tekrar açıklama baktı 5 cm olmuştu dedi artık seni yatırmam lazım suni sancı vericem tamam dedik ve yatisim yapıldı ben odama çıkar beklerim sanıyodum ama dediler hemen doğum haneye alın tabi ben doğum olur diye uyuyamadimda fazla hiçbirşeyde yemedim hemen dogumhaneye girer girmez üstünü çıkartıp doğum önlüğü giydirdiler ve serum bağladılar ebelerden birisi yanıma gelip yakınlarından birini cagirmami istermisin dedi eşim ve kayınvaldem dışarıdaydı ben kayinvaldemi istedim ve ve içeri aldılar hep yanımdaydı sancı sürecinde motivasyon için yakınının yanında olması çok güzel bi duygu meryem ana eli otu getirmiştik hacdan annem onu ebelere verdi ve suya koydular bizim olmasada hastanede varmış zaten doktorum hemen hemen tüm doğum yapan hastalarına hastanedeki otlardan koyduruyomus sancılar başlayınca tabi anne m video çekiyo resim çekip esime atiyo 12 de sancılarım başladı ilk anlarda iyiydim sancılar başlayınca ayağa kaldırım yurutluler ve oturup kalkmami istediler kayınvalidem de belime masaj yaptı 6 cm açılmam oldu tabi sancı siddetleniyo annem hemen orda ebelerle konuştu ve beni ordaki duşta belimden aşağısını sıcak suyla yıkadı alah razi olsun bide meryem ana eli otu suda iyice açılınca da 3 yudum besmeleyle icirdi açılma 8 cm oldu ve doğum başladı dedigi o an annemi dışarı çıkardılar ve suyumu patlattılar sancılar daha çok sıklaştı 10cm açılmam olunca doktoruma haber verdiler ebelerimde doktorumda çok ilgiliydi gelip gidip ebeler bisey yemedigim için serumla gıda takviyesi yaptılar büyük tuvaletin gelir gibi olunca ikin dediler ıkınıyorum ama hem ac hem uykusuz olduğum için ıkınmaya takatim yok diyorum.beni sezeryana alın doktorum dedi yaparsın hadi sezeryan yapmalik bi tarafi kalmadı başı gözüküyo ıkınsan çıkacak ama bende derin nefes alamadığım için ikinamadim oksijen takip derin nefes aldırdılar ve ikin dediler ikindigim an 3 ebe birden karnıma çöktü ve bebeğimin kafası çıktı ikinamadigim için bebek haznede kalmış ilk ağlamadı hemen hemşireler alıp temizlemeye götürdüler baktım ağlıyo oh dedim sonra eşim hemen düştü ama kanama durmadı biraz bebeğini öptüm ve bebeğini odamıza çıkardılar ama ben orda kaldım icima ilaçlı gazlı bezleri soktular ve kanama durmasını beklediler o gazlı bezlerin içinde olması doğum sancısından daha kötüydü ama oğluma çabucak sarılmak için katlandım ebe bu sefer içeriye gorumcemi almıştı kanamam durunca gorumcem ustumu giydirdi ve yukarı bebeğimin yanına çıkardılar şu an tek sorunumuz yara olan göğüslerim 23.05.2018 15:40 ta oğluma kavuştum burda pek çok doğum hikayesi okuyodum ben ne zama doğurcam acama diye beklerken sıra banada geldi hamilelikte gecmiyo dediğimiz zaman bebegini kulağınıza alınca ne çabuk geçti 9 ay diyosunuz.😊😊❤❤❤